Wednesday 8 November 2017

Hdfc bank prepaid forex card customer care


Numer obsługi klienta banku HDFC 247 Bezpłatna linia pomocy Bez obsługi poczty e-mail Numer banku opieki HDFC Bank HDFC jest dostawcą usług finansowych w Indiach. Z tego miejsca można uzyskać numer obsługi klienta HDFC Bank. 247 Bezpłatna infolinia Bez wsparcia przez e-mail i wszystkie dane kontaktowe Banku. Bank powstał w 1994 roku. Jest to największy prywatny bank według aktywów i największego indyjskiego banku według kapitalizacji rynkowej. W krótkim okresie bank osiągnął tak wysoki poziom, że ma także swoje filie za granicą. Bank ma ponad 87 555 pracowników, będąc tak ogromnym bankiem, że istnieje potrzeba posiadania wszystkich łatwych danych kontaktowych z wszystkimi informacjami, dlatego podjęliśmy inicjatywę, aby podać wszystkie numery obsługi klienta i inne dane kontaktowe, dzięki którym można skontaktować się z kierownictwem bez wysiłku. Jeśli masz jakiekolwiek pytanie lub problem związany z kartą kredytową, bankowością telefoniczną, Suvidha, pożyczkami lub dowolnym z ich produktów i usług, te dane kontaktowe i numery telefonów do obsługi klienta podane poniżej będą służyć jako infolinia. Oto wszystkie dane kontaktowe. Numer obsługi klienta HDFC Banku Numer banku opieki HDFC Numer bezpłatny Jest to numer bezpłatny 247 infolinii. Jeśli chcesz uzyskać jakiekolwiek informacje lub masz jakieś zapytanie, wystarczy wybrać wymienione poniżej numery kontaktowe. Telefon zostanie podłączony do przedstawiciela ds. Obsługi klienta HDFC Bank, który z przyjemnością odpowie na twoje pytania. Jesteśmy pewni, że twoje zapytania zostaną rozwiązane przez wybranie tych numerów, ponieważ jest to najszybszy sposób na ich dotarcie. Obsługa klienta HDFC Bank Aby uzyskać dostęp do każdego cennego klienta firmy, bank ma wiele punktów obsługi klienta i biura w różnych regionach, miastach i stanach. Tak więc dostarczyliśmy je wszystkie. Jeśli chcesz wyszukać dane kontaktowe najbliższego oddziału, możesz go wyszukać, naciskając CtrlF. Obsługa klienta HDFC Bank Kolkata HDFC Bank Ltd. Oddział Dalhousie, 4 Clive Row, Kolkata 700 001 Kontakt: 033-44065165 Faks. 033-30273620 Telefoniczna bankowość: Kalkuta: 6160 6161 Reszta Bengalu Zachodniego Sikkim: 98310 73333 DW: Kolkata: 33 22104332 Reszta Zachodniego Bengalu Sikkim: 1800 425433 2 Email. bohdfckolhdfcbank Bhopal HDFC Bank Ltd, 179, MP Nagar, strefa - II, w pobliżu Hotel Lake Princes, Bhopal 462017 (MP) Kontakt: 74898 60375 Bankowość telefoniczna: Indore: 6160 616 Reszta z Madhya Pradesh Chhattisgarh: 98936 03333 CC: Indore: 731 4074332 Reszta z Madhya Pradesh: 97525 4332 E-mail. bohdfcbplhdfcbank Gurgaon HDFC Bank House, Atika Vatika, A Block, pole golfowe Road, Sector 53, Gurgaon 122002 Kontakt: 0124 4664245 Faks. 0124 4664243 Bankowość telefoniczna: Delhi: 6160 6161 Dżammu - Kaszmir: 1800 180 4333 Rejony Ghaziabad i Gautam Budh Nagar w Uttar Pradesh: 99359 03333 Haryana (z wyjątkiem Panchkuli, Yamuny Nagar i okręgów Ambala): 99962 43333 Email: bohdfcdelhdfcbank Mumbai HDFC Bank Ltd. Trade World, C Wing, 11. piętro, Kamala Mills Compound, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai 400013. Kontakt: (022) 39383021 Faks. (022) 42197125 Telefoniczna bankowość: Mumbai: 6160 6161 Reszta Maharashtra amp Goa: 98906 03333 CC: Mumbai: 022 28564332 Resztę Maharashtra: 95610 94332 Email. bohdfcmumhdfcbank Jaipur HDFC Bank Ltd, 3, Park Street, Jaipur-302001 (Radżastan). Tel. 9314091224 Faks. 0141-2361949 Bankowość telefoniczna Jaipur: 6160 616 Reszta Radżastanu: 98750 03333 DW: Jaipur: 141 4004332 Reszta Radżastanu: 1800 425 4332 Email. bohdfcjprhdfcbank HDFC Bank Kluczowe osoby Dane kontaktowe Dyrektor zarządzający Pan Aditya Puri, Siedziba główna HDFC Bank, Senapati Bapat Marg, Lower Parel. Mumbai, Maharashtra, India Kod PIN 400013. Numer obsługi klienta HDFC Banku. 022 30966400 Faks: 022 42197125 ID e-mail. managingdirectorhdfcbank Dyrektor wykonawczy Mr. Harish Engineer HDFC Bank House, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai, Maharashtra, Indie, Pincode 400013 HDFC Bank Customer Care Number. 022 30966401 Faks: 022 42197125 ID e-mail. ed. wholesalebankinghdfcbank HDFC Bank Numer klienta zagranicznego Oto numery kontaktowe zagranicznych, aby osoby mieszkające tam z kontami bankowymi w HDFC również mogły się z nimi skontaktować. Oto numery kontaktowe za granicą. Numer obsługi klienta HDFC Loan Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z jakąkolwiek usługą związaną z Kredytem lub chcesz ubiegać się o pożyczkę, możesz łatwo skontaktować się z nimi również za pośrednictwem wiadomości SMS. Oto jak. Dla Home Loan 8211 SMS HDFCHOME do 56767 Jeśli chcesz zaoszczędzić czas i nie chcesz stać w długich kolejkach poza bankiem, możesz zarejestrować się na bankowości internetowej HDFC. Dzięki netbankingowi możesz wykonywać transakcje bankowe za pomocą kilku kliknięć. HDFC Netbanking Obsługa klienta Numer telefonu kontaktowego 8211 1800 22 1006 HDFC Bankowość Telefoniczna Możesz również dokonywać transakcji za pośrednictwem telefonu komórkowego bez połączenia z Internetem. Aby uzyskać więcej informacji na temat bankowości telefonicznej, możesz skontaktować się z podanym numerem kontaktowym. Budownictwo mieszkaniowe Korporacja finansowa Bankowość telefoniczna 8211 1800 425 4332 Usługi pożyczkowe są dostępne we wszystkie dni w godzinach od 8:00 do 20:00 Często zadawane pytania (FAQ) 1. Co zrobić, gdy pin karty debetowej nie działa, jeśli pin karty debetowej nie działa zostanie zablokowany. Zdarza się, gdy trzykrotnie wpisujesz nieprawidłowy PIN w bankomacie, dostęp zostanie zablokowany ze względów bezpieczeństwa. Aktywuje się po 24 godzinach. Korzystaj z karty debetowej ATM w bankomacie po 24 godzinach z tym samym PINem, który jest dostępny u ciebie. Jeśli Twoje konto jest nadal niedostępne, złóż wniosek o nowy kod PIN. 2. Czy osobno muszę się rejestrować w przypadku bezpłatnej bankowości mobilnej Nie, jeśli jesteś zarejestrowany w bankowości SMS, możesz uzyskać dostęp do bezpłatnej usługi zapytań o saldo bankowości mobilnej. 3. Jak mogę zmienić adres dla mojego konta Aktualizacja przez Netbanking Zaloguj się do NetBankingu, kliknij opcję Zaktualizuj szczegóły kontaktu w górnym menu i wybierz 8220Update Address.8221 transaction. Przejrzyj następnie listę akceptowalnych dokumentów potwierdzających adres i zeskanuj samocną kopię jednego z takich dowodów adresu do przesłania. Teraz kliknij przycisk Kontynuuj, a zostaniesz przekierowany na stronę z opcją Dodaj i prześlij dokument. Zweryfikuj szczegóły, dodaj dokument, a następnie prześlij go. Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz. Wydrukuj wypełniony formularz Uzupełnij swój podpis i samodzielnie zaświadczony dowód adresu. Dla dokumentów Resident Indian: Wszystkie ważne dokumenty potwierdzające adres dla nierezydenta Indian: Wszystkie ważne dokumenty potwierdzające adres. Wyślij zapytanie za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty lub Okaziciela do najbliższego oddziału Możesz osobiście odwiedzić najbliższy oddział Wypełnij formularz aplikacyjny dostępny w Oddziale. Prosimy o zabranie oryginalnej dokumentacji w celu weryfikacji. 4. Jak zablokować zgubioną kartę Są to sposoby, za pomocą których możesz zablokować utraconą kartę. Zaloguj się do NetBanking za pomocą swojego identyfikatora NetBanking Id i Password Hit na karcie Karty kredytowe, a następnie na karcie kredytowej Hot list po lewej stronie. W ten sposób otrzymasz listę kart kredytowych zarejestrowanych w NetBankingu. Hit na nr karty kredytowej, którą chcesz umieścić na gorącej liście. Wybierz powód gorącej aukcji. Wybierz, czy chcesz, aby karta została ponownie wysłana. 5. Jak zmienić hasło logowania Po zalogowaniu się możesz zmienić hasło za pomocą opcji 8220 Zmień hasło 8221 w górnej części ekranu. Musisz wpisać swoje obecne hasło i nowe hasło, które wybrałeś w odpowiednich polach. 6. Jeśli mam więcej niż jedno konto, otrzymam alerty o wszystkich moich kontach Tak, będziesz. Musisz wprowadzić numery kont w formularzu zgłoszeniowym i wybrać żądane alarmy dla numerów kont. 7. Co to jest alarmy Insta Jest to bardzo przydatna usługa, która przesyła informacje o transakcjach bankowych. Alerty są oparte na zdarzeniach lub oparte na częstotliwości. Po zarejestrowaniu się w przypadku niektórych alertów są one wysyłane do Ciebie za pośrednictwem wiadomości SMS lub e-mail lub obu. 8. Jak zdezaktywować usługę Instaalert Zaloguj się do NetBanking za pomocą numeru identyfikacyjnego klienta i hasła NetBanking Hit na 8220Insta Alerts8221 w prawym górnym rogu strony Wybierz numer rachunku, dla którego chcesz usunąć alerty Wybierz typ alertów i kliknij usuń Po wybraniu alertów kliknij na potwierdzeniu. alerty zostaną wyrejestrowane dla tego samego 9. Czy istnieje numer PIN, aby uzyskać dostęp do bankowości SMS Nie ma numeru PIN, aby uzyskać dostęp do bankowości SMS. Możesz jednak uzyskać dostęp do informacji o własnym koncie tylko z telefonu komórkowego. Choć te linki społecznościowe będziesz w stanie nawiązać kontakt z najnowszymi ofertami i regularnymi aktualizacjami. Możesz je dodać lub śledzić i realizować. Facebook facebookHDFC. bank Youtube youtubehdfcbank Twitter twitterHdfcBank Google 8211 plus. googlehdfcbank To były wszystkie możliwe dane kontaktowe, dzięki którym można się skontaktować z przedstawicielami obsługi klienta i skontaktować się z nimi w celu rozwiązania problemów. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź oficjalną stronę. Powinieneś również zwrócić na to uwagę. Istnieją dwa sposoby poznania salda na Twojej karcie Forex: Poprzez bankowość internetową Bankowość telefoniczną Za pomocą usługi NetBanking możesz sprawdzić saldo na karcie ForexPlus. Będziesz musiał użyć numeru karty jako ID użytkownika amp IPIN wydanego w ramach zestawu kart, aby zalogować się do obiektu NetBanking. Tam znajdziesz opcję sprawdzenia salda na karcie. Możesz również skontaktować się z usługami bankowości telefonicznej banku, aby sprawdzić saldo na karcie ForexPlus. Numery usług Phonebanku można znaleźć na stronie hdfcbankpersonal. Tutaj jednak skopiowałem poniższe liczby, ale zawsze sugeruję odwiedzenie strony z danymi karty HDFC Forex Plus w celu zaktualizowania numerów. HDFC Bank oferuje łatwy dostęp do usług PhoneBanking za pośrednictwem międzynarodowych bezpłatnych numerów w 32 krajach, jak opisano poniżej. Australia, Belgia, Kanada, Dania, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Hongkong, Holandia, Włochy, Japonia, Korea Południowa, Malezja, Norwegia, Nowa Zelandia, Austria, Portugalia, Republika Południowej Afryki, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Tajlandia - 80080077444 , Czechy (REP) 800090155, Monako 80093312, Polska 008001124694, Arabia Saudyjska 8008142094, UAE 8000185252, USA 18445796441, Bahrajn 80004980, Grecja 0080016122061284, Singapur 8001013301, Chorwacja 0800222990Kontakt z obsługą klienta HDFC Bank Informuje o tym, że Twoi pracownicy wprowadzają klientów w błąd . Posiadam konto HDFC od 10 lat. Poprosiłem jednego z waszych pracowników o informacje na temat minimalnego salda w SB ac. Odpowiedział, że to R 5000 - dla minimalnej równowagi. Następnie wycofałem gotówkę, utrzymując minimalne saldo po miesiącu, w którym otrzymałem wyciąg z rachunku, doszedłem do szoku, że odjęto R 800 - za brak utrzymania minimalnego salda na Rs 10.000-. Bankomat wycofuje się z bankomatu 8184 pod numerem 02022017 poprzez kartę debetową SBI w Bangalore. Żadna kwota nie została pobrana, ale pobrana. Brak wycofania bankomatu. Nawet ja też stawiam czoła temu samemu problemowi w Hyderabad. Posiadam kartę debetową Hdfc. Wypłaciłem z bankomatu DCB bank, ponieważ serwer był wyłączony podczas wypłaty, nie dostałem pieniędzy, ale wydaje się, że pieniądze zostały potrącone z mojego konta. Nie mogłem zrozumieć, co zrobić w tym scenariuszu. Miałem kartę kredytową. Zapłaciłem i ustaliłem, ale nie dostałem żadnej opłaty zaświadczenie. Potrzebuję certyfikatu. Zrobiłem wiele telefonów. Ale przykro mi mówić, że nie podjęto żadnych działań z twojego końca. Po prosu o ostatnią. jeśli nie otrzymam zaświadczenia o należnościach, udam się do RBI Więc proszę bądź na poważny. pl. send na moim identyfikatorze e-mail. Dzięki. Chcę ubiegać się o nową książeczkę czekową. gdzie mogę ubiegać się o to samo, jeśli masz dostęp do bankowości internetowej, możesz zrobić to inaczej zadzwoń do działu obsługi klienta Posiadam pensję korporacyjną ac z twoim szacunkiem Bank. Miesięczna rata przypada na każdy I dzień miesiąca z mojego konta do banku Axis. Drogi zespole HDFC Bank, naprawdę niepokoi mnie zespół HDFC HSR Branch. To rodzaj szykanowania i jestem pewien, że jeśli nie podejmie się żadnych działań, muszę iść do sądu konsumenckiego. Mam dwa konta w HDFC i byłem częścią HDFC od 7 lat. Jeśli te długie lata nie wystarczą do dobrego związku z bankiem, jestem głęboko zasmucony. PROBLEM: Otworzyłem drugie konto w oddziale HSR Layout w kwietniu ubiegłego roku (numer konta: xx) i obiecano mi, że muszę utrzymywać 25000 jako minimalną równowagę na obu moich kontach (powiedział mój sprzedawca Rahul i Subhan Ali). Miałem go, ale we wrześniu zostałem obciążony kosztami AQB. Menadżer oddziału banku i Deepa z tego samego banku złożyły fałszywe obietnice na 3 miesiące, że będzie odwrócone, ale nigdy nie zostanie zrobione. Ostatecznie musiałem przejść do zamknięcia mojego konta w ostatni czwartek (11 stycznia 2017 r.), Ale nie jest on zamknięty i ponownie pobiera się opłaty AQB, mimo że mam 25 300 na moim koncie. To naprawdę szalone, nie mogę zrozumieć, dlaczego moje konto nie jest natychmiast zamknięte i dlaczego AQB jest obciążany, gdy mam minimalne saldo. Chcę natychmiastowego rozwiązania i nie przyjmuję go lekko. Czekam na odpowiedź najwcześniej. drogi panie, chcę dostać mój noc, z którym nie kontaktuje się żadne ciało, nigdy nie prosiłem o obsługę Demat AC, ale wciąż Bank zaczął mój Demat AC. Rzeczywiście nigdy nie robiłem Handlu. 8220 Otrzymałem list od Banku, w którym wspomina się o zdeponowaniu 7500 Rs przed 15 stycznia 2017 r. Jako opłatę za usługę. 8221 Jaki to rodzaj banku, że nic nie zapłacę. Potrzebuję mojego numeru identyfikacyjnego klienta do celów bankowości internetowej i proszę odwrócić opłaty rejestracyjne w wysokości Rs.290-mojej karty kredytowej. Szanowny Panie Szanowny Panie! W zeszłym miesiącu kupiłem samochód TATA od National Garage Jammu i mają remis z HDFC do wypożyczenia. Mam pożyczkę Rs 4,5 Lakhs od twojego banku. Problem polega na tym, że HDFC zapłacił kwotę pożyczki innemu dealerowi zamiast National Garage. Skontaktowałem się z członkami HDFC w sprawie tego problemu, ale za każdym razem, gdy powiedzieli, że przez pomyłkę zapłacili kwotę drugiemu dealerowi, a poprawienie zajmie 2-3 dni. Minęło już ponad miesiąc, a mój tymczasowy numer rejestracyjny wygasł i muszę złożyć wniosek o rejestrację, ale sprzedawca odmówił wystawienia mi listu sprzedaży, ponieważ nie otrzymał zapłaty od HDFC. Oto moja skromna prośba o podjęcie niezbędnych działań przeciwko sprawcom i wydanie pieniędzy dealerowi. Szanowny Panie, ostatnio stworzyłem moje konto, mój inicjał został błędnie napisany jako 8216y8217 zamiast 8216v8217.to uprzejmie proszę o zmianę. Na naszą działalność wpływają złe usługi. Twoja witryna jest niedostępna od wczoraj i pokazuje błąd. Posiadamy rachunek bieżący i potrzebujemy co najmniej 50 transakcji NEFT każdego dnia. To nie jest dobre dla renomowanego banku takiego jak twój. Otrzymałem comiesięczne wyciągi z konta pocztą, ale nie otrzymałem hasła do otwarcia, proszę o przesłanie mi mojego hasła. Zmieniłem numer telefonu komórkowego. ostatnio. Jak mogę zaktualizować numer telefonu komórkowego? dzięki czemu mogę otrzymywać wszystkie aktualizacje za pośrednictwem wiadomości SMS za każdą transakcję dokonaną przy użyciu mojej karty debetowej HDFC. Dostałem telefon od jednego z twoich kierowników, jeśli jestem zainteresowany złożeniem wniosku o pożyczkę osobistą. Ponieważ chciałem złożyć wniosek, zgodziłem się i przesłałem dokumenty, o które prosili. Podpisałem również formularz wniosku, który dostali do mojego miejsca pracy. Minęły 3 miesiące i zostałem poproszony o przedstawienie jakiegoś lub innego dokumentu i jest on opóźniony. Nie jestem zadowolony z tego, co się dzieje. Miałem kartę kredytową Twojej firmy. Karta została niesłuszna ode mnie w marcu 2008 r. Dałem żądanie zablokowania mojej karty kredytowej w banku HDFC Bank, ale po pewnym czasie operator zadzwonił do mnie i powiedział, że jest płatność należna od 2500 r. Dałem płatność przez windykację aegnt..now po dwóch latach dostaję telefony mówiąc, że jest jeszcze oczekująca zapłata .. Proszę zamknąć moje konto jak najszybciej. przez pomyłkę mamy e-płatności podatku CBDT w wysokości R7778 zamiast Rs.778. Pleaes anuluj transakcję i przywróć wpis.

No comments:

Post a Comment